Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Nicht Rekonstruieren, sondern...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen. Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"

Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen. : Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Sanierung - Rekonstruktion - Neugestaltung S. 50 - 64
Główni autorzy:Marcuse, Harold
Kolejni autorzy:Hammermann, Gabriele
Format: Artykuł
Wydane:Göttingen : Wallstein, 2014
Hasła przedmiotowe:
KZ-Gedenkstätte Dachau
  • Egzemplarz
  • Opis
Opis
Nie ma specyfikacji.

Podobne zapisy

  • Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen. Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"
    od: Marcuse, Harold
  • Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen : Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"
    od: Marcuse, Harold
    Wydane: (2014)
  • Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen : Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergarten"
    od: Marcuse, Harold
    Wydane: (2014)
  • Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen : Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"
    od: Marcuse, Harold 1957-
    Wydane: (2014)
  • Nicht Rekonstruieren, sondern Rezeptionsspuren sichtbar werden lassen : Thesen zur Gestaltung der Überreste des "Kräutergartens"
    od: Marcuse, Harold 1957-
    Wydane: (2014)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......