Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Antiziganismus in der deutsche...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation

Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation / Markus End

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Główni autorzy:End, Markus (Autor)
organizacja autorów:Dokumentations- und Kulturzentrum Deutscher Sinti und Roma (Organ wydający)
Format: Książka
Język:German
Wydane:Heidelberg : Dokumentations- und Kulturzentrum Deutscher Sinti und Roma, 2014
Hasła przedmiotowe:
Antiziganismus
Öffentlichkeit
Massenmedien
Dostęp online:Inhaltsverzeichnis
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Holdings at Other Libraries
Lokalizacja Sygnatura
Joseph Wulf Library - House of the Wannsee Conference (Berlin) O.0 End
Internet
Inhaltsverzeichnis

Podobne zapisy

  • Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation
    od: End, Markus
    Wydane: (2014)
  • Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation
    od: End, Markus
    Wydane: (2014)
  • Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation ; Studie für das Dokumentations- und Kulturzentrum Deutscher Sinti und Roma
    od: End, Markus 1979-
    Wydane: (2014)
  • Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation ; Kurzfassung: Ansatz, Beispiele und Untersuchungsergebnisse
    od: End, Markus
    Wydane: (2014)
  • Antiziganismus in der deutschen Öffentlichkeit : Strategien und Mechanismen medialer Kommunikation
    od: End, Markus
    Wydane: (2014)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......