Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • (Selbst-) Reflexivität als Ker...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
(Selbst-) Reflexivität als Kernkompetenz einer rassismuskritischen Pädagogik

(Selbst-) Reflexivität als Kernkompetenz einer rassismuskritischen Pädagogik / Anne Broden

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Holzwege, Umwege, Auswege (2012), S. 27-31
Główni autorzy:Broden, Anne (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2012
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Lokalizacja
Joseph Wulf Library - House of the Wannsee Conference (Berlin)

Podobne zapisy

  • Geschichtsbewusstsein als Kernkompetenz : historische Bildung in der Bundeswehr
    Wydane: (2020)
  • Geschichtsbewusstsein als Kernkompetenz : historische Bildung in der Bundeswehr
    Wydane: (2020)
  • Geschichtsbewusstsein als Kernkompetenz : Historische Bildung in der Bundeswehr
  • Reflexivität im Geschichtsunterricht
    od: Wenzel, Birgit
    Wydane: (2000)
  • Fokus: "Reflexivität" : eine kritische Gegenüberstellung der Verständnisse von "Migrationspädagogik" bei Georg Auernheimer und Paul Mercheril
    od: Çiçek, Arzu
    Wydane: (2015)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......