Styl cytowania APA

Weng, J. (2015). Ullsteins Hausmarke: Die Erschaffung der 'Marke' Vicki Baum und ihre ironische Betrachtung durch die Autorin in der Komödie 'Pariser Platz 13' (1930). "Der ganze Verlag ist einfach eine Bonbonniere".

Styl cytowania Chicago

Weng, Joan. "Ullsteins Hausmarke: Die Erschaffung Der 'Marke' Vicki Baum Und Ihre Ironische Betrachtung Durch Die Autorin in Der Komödie 'Pariser Platz 13' (1930)." "Der Ganze Verlag Ist Einfach Eine Bonbonniere" 2015.

Styl cytowania MLA

Weng, Joan. "Ullsteins Hausmarke: Die Erschaffung Der 'Marke' Vicki Baum Und Ihre Ironische Betrachtung Durch Die Autorin in Der Komödie 'Pariser Platz 13' (1930)." "Der Ganze Verlag Ist Einfach Eine Bonbonniere", 2015.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..