Skip to content
AGGB-Catalog
  • Your Account
  • Log Out
  • Login
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Advanced Search History New Items Search Tips
  • Indoktrination der Jugend im N...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Add to Favorites
  • Permanent link
Indoktrination der Jugend im NS-Regime : Geschichte im "Dritten Reich" am Beispiel der Zeitschrift "Wille und Macht"

Indoktrination der Jugend im NS-Regime : Geschichte im "Dritten Reich" am Beispiel der Zeitschrift "Wille und Macht" / Joachim Radt

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors:Radt, Joachim
Format: Book
Language:German
Published:Frankfurt/Main : VAS, 1998
Subjects:
Wille und Macht
Deutschland
Geschichte 1900-2000
Geschichte
Jugend
Geschichtsbild
National socialism and education
National socialism and youth
National socialism > Periodicals
Press and youth > History > 20th century > Germany
Youth > Political activity > 20th century > Germany
Germany > Historiography > 20th century
  • Holdings
  • Details
  • Holdings at Other Libraries
Library Call Number
Institute for Contemporary History (Munich) 00/18.1729 Magazin

Similar Items

  • Indoktrination der Jugend im NS-Regime : Geschichte im "Dritten Reich" am Beispiel der Zeitschrift "Wille und Macht"
    by: Radt, Joachim 1966-
    Published: (1998)
  • Indoktrination der Jugend im NS-Regime : Geschichte im "Dritten Reich" am Beispiel der Zeitschrift "Wille und Macht"
    by: Radt, Joachim
    Published: (1998)
  • Die Jugendpresse des Nationalsozialismus
    by: Schruttke, Tatjana
    Published: (1997)
  • Jugend im Dritten Reich : die Hitler-Jugend und ihre Gegner : Dokumente und Analysen
    by: Klönne, Arno 1931-2015
    Published: (1982)
  • Jugend im Dritten Reich : die Hitler-Jugend und ihre Gegner : Dokumente und Analysen
    by: Klönne, Arno 1931-2015
    Published: (1982)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Loading...