Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Parallele Mediennutzung stagni...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Parallele Mediennutzung stagniert : Ergebnisse der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation

Parallele Mediennutzung stagniert : Ergebnisse der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation / von Stefanie Best und Marlene Handel

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Media-Perspektiven. - hrsg. im Auftr. der Arbeitsgemeinschaft der ARD-Werbegesellschaften in Zs.-Arbeit mit der ARD-Werbung Jahrgang 2015, Heft 12, Seite 542-563
Główni autorzy:Best, Stefanie
Kolejni autorzy:Handel, Marlene
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2015
  • Egzemplarz
  • Opis
Lokalizacja
Institute for Contemporary History (Munich)

Podobne zapisy

  • Parallele und exklusive Mediennutzung : Ergebnisse auf Basis der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation
    od: Best, Stefanie
    Wydane: (2011)
  • Alter und Generation als Einflussfaktoren der Mediennutzung : Kohortenanalysen auf Basis der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation
    od: Best, Stefanie
    Wydane: (2011)
  • Massenkommunikation 1964-2020: Mediennutzung im Langzeitvergleich : Ergebnisse der ARD/ZDF-Langzeitstudie
    od: Breunig, Christian
    Wydane: (2020)
  • Mediennutzung und Lebenswelten 2010 : Ergebnisse der 10. Welle der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation
    od: Engel, Bernhard
    Wydane: (2010)
  • Mediennutzung im demografischen Wandel : Mikrosimulation auf Basis der ARD/ZDF-Langzeitstudie Massenkommunikation
    od: Engel, Bernhard 1953-
    Wydane: (2016)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......