Skip to content
AGGB-Catalog
  • Your Account
  • Log Out
  • Login
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Advanced Search History New Items Search Tips
  • Teaching, learning, and the Ho...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Add to Favorites
  • Permanent link
Teaching, learning, and the Holocaust : an integrative approach

Teaching, learning, and the Holocaust : an integrative approach / Howard Tinberg & Ronald Weisberger

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors:Tinberg, Howard (Author)
Other Authors:Weisberger, Ronald (Author)
Format: Book
Language:English
Published:Bloomington, Ind. ; Indianapolis, Ind. : Indiana Univ. Press, 2014
Series:Scholarship of teaching and learning
Subjects:
Judenvernichtung > Motiv
Literaturunterricht
Geschichtsunterricht
Judenvernichtung
Unterricht
Ausbildung
(fast)Holocaust, Jewish (1939-1945)
(fast)1939 - 1945
(lcsh)Holocaust, Jewish (1939-1945) > Study and teaching.
(fast)Study skills.
Online Access:Inhaltsverzeichnis
  • Holdings
  • Details
  • Holdings at Other Libraries
Library Call Number
Anne-Frank-Shoah-Library (Leipzig) I 600 Tinberg Teaching
Internet
Inhaltsverzeichnis

Similar Items

  • Teaching, learning, and the Holocaust : an integrative approach
    by: Tinberg, Howard
    Published: (2014)
  • Teaching the representation of the Holocaust
    Published: (2004)
  • Shoa und Schule : Lehren und Lernen im 21. Jahrhundert
    Published: (2013)
  • "Holocaust" in Bildgeschichten : mit einem Vorwort von Mirjam Pressler und dem Oscar-prämierten Kurzfilm "Spielzeugland" ; Modelle und Materialien für den Literaturunterricht (Klasse 4 bis Klasse 7)
    by: Plath, Monika 1957-
    Published: (2009)
  • Archive der Zukunft : der Beitrag des Literaturunterrichts zur Auseinandersetzung mit Auschwitz
    by: Köster, Juliane 1947-
    Published: (2001)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Loading...