Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Elemente sinnvoller netzbasier...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Elemente sinnvoller netzbasierter historischer Lernaufgaben : aufgezeigt an einem Beispiel

Elemente sinnvoller netzbasierter historischer Lernaufgaben : aufgezeigt an einem Beispiel / Alavi, Bettina

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Historisches Lernen im virtuellen Medium (2010), S. 239-252
Główni autorzy:Alavi, Bettina (Autor)
Kolejni autorzy:Schäfer, Marcel (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2010
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Lokalizacja
Joseph Wulf Library - House of the Wannsee Conference (Berlin)

Podobne zapisy

  • Historische Lernaufgaben : theoretische Überlegungen, empirische Befunde und forschungspragmatische Perspektiven
    od: Thünemann, Holger
    Wydane: (2013)
  • Direktdemokratische Elemente auf Bundesebene sind machbar und sinnvoll
    od: Meyer, Hans
    Wydane: (2012)
  • Individualisierende Lernaufgaben im Geschichtsunterricht : eine empirische Untersuchung zur Rolle von Schulbuchaufgaben und Eigenkonstruktionen der Lehrkräfte
    od: Mägdefrau, Jutta
    Wydane: (2012)
  • Individualisierende Lernaufgaben im Geschichtsunterricht : Eine empirische Untersuchung zur Rolle von Schulbuchaufgaben und Eigenkonstruktionen der Lehrkräfte
    od: Mägdefrau, Jutta
  • Gütekriterien für kompetenzorientierte Lernaufgaben im Fach Geschichte
    od: Heuer, Christian
    Wydane: (2011)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......