Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Der subjekt-/schülerorientiert...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Der subjekt-/schülerorientierte Ansatz

Der subjekt-/schülerorientierte Ansatz / Haarmann, Moritz-Peter

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Handbuch Dimensionen und Ansätze in der politischen Bildung (2013), S. 19-36
Główni autorzy:Haarmann, Moritz-Peter (Autor)
Kolejni autorzy:Lange, Dirk (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2013
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Opis
ISBN:9783899749182

Podobne zapisy

  • Ein schülerorientierter außerschulischer Lernort : ausgewählte Ergebnisse einer Befragung an regional ansässigen Schulen : Gedenkstätte Moritzplatz Magdeburg
    od: Dietzel, Kerstin
    Wydane: (2004)
  • Ein schülerorientierter außerschulischer Lernort : ausgewählte Ergebnisse einer Befragung an regional ansässigen Schulen; Gedenkstätte Moritzplatz Magdeburg
    od: Dietzel, Kerstin
    Wydane: (2004)
  • Subjekt Frau
    Wydane: (1985)
  • Subjekt Frau
    Wydane: (1985)
  • Unterstellte Subjekte : der Beitrag der deutschen Psychologie zur Faschisierung des Subjekts
    Wydane: (1998)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......