Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Historisches Lernen mit videog...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen

Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen / Christina Brüning

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Zeitschrift für Genozidforschung 14(2013)1/2, S. 138-167
Główni autorzy:Brüning, Christina (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2013
Hasła przedmiotowe:
Zeitzeuge
Interview
Erinnerung
Geschichte
Religion
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Opis
ISSN:14388332

Podobne zapisy

  • Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen
    od: Brüning, Christina
    Wydane: (2013)
  • Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen
    od: Brüning, Christina
    Wydane: (2013)
  • Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen
    od: Brüning, Christina
  • Historisches Lernen mit videographierten Zeitzeug_inneninterviews in (sozio-)kulturell und religiös heterogenen Lerngruppen
    od: Brüning, Christina
  • Das hat "mit Geschlecht weniger zu tun als mit der Seele". Geschlecht als Analysekategorie videografierter Zeitzeug_inneninterviews
    od: Brüning, Christina Isabel
    Wydane: (2015)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......