Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Zweierlei Einfluß der Medien a...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Zweierlei Einfluß der Medien auf die Wahlentscheidung

Zweierlei Einfluß der Medien auf die Wahlentscheidung / Klaus Merten

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Media-Perspektiven. - hrsg. im Auftr. der Arbeitsgemeinschaft der ARD-Werbegesellschaften 1983, S. 449 - 461
Główni autorzy:Merten, Klaus
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:1983
  • Egzemplarz
  • Opis
Opis
ISSN:01701754

Podobne zapisy

  • Der Einfluß des Fernsehens auf die Wahlentscheidung : Kommentar zu Michael Buß/Renate Ehlers ; mediennutzung und politische Einstellung im Bundestagswahlkampf 1980, veröffentlicht in Media Perspektiven 4/82
    od: Noelle-Neumann, Elisabeth, 1916-2010 1916-2010
    Wydane: (1982)
  • Faktoren der Wahlentscheidung : eine wahlsoziologische Analyse am Beispiel der saarländischen Landtagswahl 1970
    od: Falter, Jürgen W., 1944- 1944-
    Wydane: (1973)
  • Wahlentscheidung im Dienstleistungszentrum : Analysen zur Frankfurter Kommunalwahl vom 22. März 1981
    od: Schacht, Konrad
    Wydane: (1986)
  • Wahlentscheidung im Dienstleistungszentrum : Analysen zur Frankfurter Kommunalwahl vom 22. März 1981
    od: Schacht, Konrad
    Wydane: (1986)
  • Wahlentscheidung im Dienstleistungszentrum : Analysen zur Frankfurter Kommunalwahl vom 22. März 1981
    od: Schacht, Konrad
    Wydane: (1986)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......