Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Die pädagogische Konzeption de...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Die pädagogische Konzeption der GEdenkstätte Buchenwald und das Freiwilligenprojekt "Planet Buchenwald - Deep Space Weimar"

Die pädagogische Konzeption der GEdenkstätte Buchenwald und das Freiwilligenprojekt "Planet Buchenwald - Deep Space Weimar"

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Didaktische Zugänge zu historischen Orten - das Beispiel KZ-Gedenkstätte Dachau (2000), Seite 53-58 year:2000 pages:53-58
Główni autorzy:Gaede, Daniel (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2000
  • Egzemplarz
  • Opis
Opis
Nie ma specyfikacji.

Podobne zapisy

  • Planet Buchenwald - Deep Space Weimar : Junge Menschen gestalten die Zukunft der Geschichte
    od: Frohwein, Pia
    Wydane: (1999)
  • Planet Buchenwald - Deep Space Weimar : junge Menschen gestalten die Zukunft der Geschichte : ein Internationales Projekt der Gedenkstätte Buchenwald
    od: Frohwein, Pia
    Wydane: (1999)
  • Planet Buchenwald - Deep Space Weimar : junge Menschen gestalten die Zukunft der Geschichte : ein internationales Projekt der Gedenkstätte Buchenwald
    od: Frohwein, Pia
    Wydane: (1999)
  • Planet Buchenwald - Deep Space Weimar : junge Menschen gestalten die Zukunft der Geschichte : ein internationales Projekt der Gedenkstätte Buchenwald
    od: Frohwein, Pia
    Wydane: (1999)
  • Planet Buchenwald - Deep Space Weimar : Junge Menschen gestalten die Zukunft der Geschichte;Ein Internationales Projekt der Gedenkstätte Buchenwald
    od: Frohwein, Pia
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......