Skip to content
AGGB-Catalog
  • Your Account
  • Log Out
  • Login
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Advanced Search History New Items Search Tips
  • Zur Pädagogik der Erinnerung
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Add to Favorites
  • Permanent link
Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten

Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten / Tomasz Kranz (Hg.) ; Übersetzung aus dem Polnischen: Herbert Ulrich

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Authors:Państwowe Muzeum na Majdanku (Patron)
Other Authors:Kranz, Tomasz (Editor)
Ulrich, Herbert (Translator)
Format: Book
Language:German
Polish
Published:Lublin : Państwowe Muzeum na Majdanku, 2015
Subjects:
Geschichte 1933-1945
Gedenkstätte
Kollektives Gedächtnis
Bildungsarbeit
Contents/pieces:5 records
  • Holdings
  • Details
  • Contents/pieces
  • Holdings at Other Libraries
Library Call Number
Nazi Forced Labour Documentation Centre (Berlin) Ui XIII Kra
Nazi Forced Labour Documentation Centre (Berlin) Ui XIII Kra
Nazi Forced Labour Documentation Centre (Berlin) Uk Kra

Similar Items

  • Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten
    Published: (2015)
  • Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten
    Published: (2015)
  • Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten
    Published: (2015)
  • Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden Historischer Bildung in Gedenkstätten
    Published: (2015)
  • Zur Pädagogik der Erinnerung : Bedingungen, Ziele und Methoden historischer Bildung in Gedenkstätten
    Published: (2015)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Loading...