Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Lernen aus historischem Unrech...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Lernen aus historischem Unrecht - pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten

Lernen aus historischem Unrecht - pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten / Katja Ganske

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Politisches Lernen 30(2012)3/4, S. 28-34
Główni autorzy:Ganske, Katja (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2012
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Opis
ISSN:09372946

Podobne zapisy

  • Lernen aus historischem Unrecht - pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten
    od: Ganske, Katja
  • Lernen aus historischem Unrecht - pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten
    od: Ganske, Katja
  • Lernen aus historischem Unrecht : pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten
    od: Ganske, Katja
    Wydane: (2012)
  • Lernen aus historischem Unrecht : pädagogische Überlegungen zur Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten
    od: Ganske, Katja
    Wydane: (2012)
  • Menschenrechtsbildung in NS-Gedenkstätten : neue pädagogische Überlegungen zum Lernen aus der Geschichte des Nationalsozialismus
    od: Ganske, Katja
    Wydane: (2014)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......