Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Memory practices in the classr...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Memory practices in the classroom : on reproducing, destabilizing and interrupting majority memories

Memory practices in the classroom : on reproducing, destabilizing and interrupting majority memories / Ahlrichs, Johanna

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Journal of educational media, memory, and society 7(2015)2, S. 89-109
Główni autorzy:Ahlrichs, Johanna (Autor)
Kolejni autorzy:Baier, Katharina (Autor)
Christophe, Barbara (Autor)
Macgilchrist, Felicitas (Autor)
Mielke, Patrick (Autor)
Richtera, Roman (Autor)
Format: Artykuł
Język:English
Wydane:2015
Hasła przedmiotowe:
Ost-West-Konflikt
Geschichte
Schule
Geschichtsbuch
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Lokalizacja
Joseph Wulf Library - House of the Wannsee Conference (Berlin)

Podobne zapisy

  • Das Israelbild in aktuellen deutschen Schulgeschichtsbüchern
    od: Kenkmann, Alfons
    Wydane: (2015)
  • Täter, Opfer, vor allem aber Zuschauer : zur Darstellung der Reaktionen der deutschen Bevölkerung auf Judenverfolgung und Völkermord im Geschichtsschulbuch der Gegenwart
    od: Schinkel, Etienne
    Wydane: (2013)
  • La Shoah dans les manuels d'histoire allemands publiés depuis 1950 : des racines de l'antisémitisme jusqu'à la politique nazie d'exclusion et de Génocide
    od: Lécureur, Bertrand
    Wydane: (2010)
  • Holocaust: Ein Thema für den Deutschunterricht? : eine Lehrwerksanalyse
    od: Brod, Anna
    Wydane: (2013)
  • Echo aus der Praxis : Schulbuchschelte aus der Sicht eines Schulbuchredakteurs und eines Schulbuchautors
    od: Opfer-Klinger, Björn
    Wydane: (2013)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......