Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Vier Generationen nach Auschwi...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Vier Generationen nach Auschwitz - Wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich? : Schlüssel für erinnerungsgeleitetes Lernen in Schule, Gesellschaft, Kirche (Teil 2)

Vier Generationen nach Auschwitz - Wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich? : Schlüssel für erinnerungsgeleitetes Lernen in Schule, Gesellschaft, Kirche (Teil 2) / Wilhelm Schwendemann

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Wydane w:Vier Generationen nach Auschwitz - wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich? (2008), S. 95-98
Główni autorzy:Schwendemann, Wilhelm (Autor)
Format: Artykuł
Język:German
Wydane:2008
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Kontekst
Lokalizacja
Joseph Wulf Library - House of the Wannsee Conference (Berlin)

Podobne zapisy

  • Vier Generationen nach Auschwitz - Wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich? : Schlüssel für erinnerungsgeleitetes Lernen in Schule, Gesellschaft, Kirche (Teil 1)
    od: Boschki, Reinhold
    Wydane: (2008)
  • Vier Generationen nach Auschwitz - Wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich?
    Wydane: (2008)
  • Vier Generationen nach Auschwitz - wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich?
    Wydane: (2008)
  • Vier Generationen nach Auschwitz - wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich?
    Wydane: (2008)
  • Vier Generationen nach Auschwitz - wie ist Erinnerungslernen heute noch möglich?
    Wydane: (2008)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......