Przejdź do treści
AGGB-Catalog
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Français
    • Español
    • Português
    • polski
Wyszukiwanie zaawansowane Historia wyszukiwania Nowe nabytki Wskazówka do wyszukiwania
  • Wyszukiwanie
  • Judentum und jüdische Geschich...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
  • Permanent link
Judentum und jüdische Geschichte im Schulunterricht nach 1945 : Bestandsaufnahmen, Erfahrungen und Analysen aus Deutschland, Österreich, Frankreich und Israel

Judentum und jüdische Geschichte im Schulunterricht nach 1945 : Bestandsaufnahmen, Erfahrungen und Analysen aus Deutschland, Österreich, Frankreich und Israel / Thomas Lange.

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Kolejni autorzy:Lange, Thomas
Format: Książka
Język:German
Wydane:Wien u.a. : Böhlau, 1994.
Seria:[Aschkenas / Beiheft] 1
Hasła przedmiotowe:
Geschichte 1945-1994
Geschiedenisonderwijs
Holocaust
Jodendom
Schoolboeken
Geschichte
Juden
Judentum
Judenvernichtung
Holocaust, Jewish (1939-1945) > Study and teaching > Germany
Jews > History > Study and teaching > Germany
Judaism > History > Study and teaching > Germany
Unterricht
Deutschland
Österreich
Frankreich
Israel
Aufsatzsammlung
Dostęp online:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=006504539&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Holdings at Other Libraries
Lokalizacja Sygnatura
Center for Research on Antisemitism, Technical University (Berlin) NB9100 7
Center for Research on Antisemitism, Technical University (Berlin) WEL 20.2161 JUD
Internet
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=006504539&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA

Podobne zapisy

  • Rassenkunde, Erblehre und Erbpflege in der Schule
    od: Schlienger, Maria-Hulda
    Wydane: (1934)
  • Emotionen und historisches Lernen : Forschung, Vermittlung, Rezeption
    Wydane: (1992)
  • Didaktik der Geschichte
    Wydane: (1978)
  • Am „authentischen“ Ort : Paradoxien der Gedenkstättenpädagogik
    od: Haug, Verena 1972-
    Wydane: (2015)
  • Am „authentischen“ Ort : Paradoxien der Gedenkstättenpädagogik
    od: Haug, Verena 1972-
    Wydane: (2015)
gefördert von
  • Contact
  • Imprint
  • Privacy
  • AGGB-Homepage
Ładuje się......