
Die Schaffung eines Marktes : Preispolitik, Wettbewerb und der Handel mit Fernsehgeräten in der BRD und den USA, 1945-1985 / Sebastian Teupe
Did markets function differently in West Germany and the United States? This study in economic sociology examines this question by focusing specifically on the market for TV sets. It shows that social contexts decidedly shape market behavior on the part of manufacturers, dealers, and consumers. The...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Teupe, Sebastian (Auteur) |
---|---|
Collectivités auteurs: | De Gruyter Oldenbourg (Éditeur) |
Format: | Livre |
Langue: | German |
Publié: | Berlin ; Boston : De Gruyter Oldenbourg, [2016] © 2016 |
Collection: | Schriftenreihe zur Zeitschrift für Unternehmensgeschichte
Band 29 |
Sujets: | |
Accès en ligne: | Inhaltsverzeichnis http://www.degruyter.com/search?f_0=isbnissn&q_0=9783110496291&searchTitles=true |
Localisation | Cote |
---|---|
Research Center for Contemporary History (Hamburg) | I Fq 184 |
Internet |
---|
Inhaltsverzeichnis |
http://www.degruyter.com/search?f_0=isbnissn&q_0=9783110496291&searchTitles=true |